1.3.06

Kevään uudet tuulet

Helmikuu saatiin sitten pulkkaan, hamstereineen ja olympialaisineen. Tosin yritän nyt vielä pudotuspelin myötä pidättäytyä nykyisessä lankavarastossani. Olen nimittäin saanut eräiltä tahoilta (hei, kulta!) kuulla, että minulla on edelleen liikaa lankaa. Olen kyllä antanut ko. tahojen ymmärtää että toisilla on enemmän, mutta se logiikka ei purrut.

Koska olen näemmä jäänyt koukkuun myös kaiken maailman projekteihin, bongasin tuolta ulkomaan ihmemaailmasta Project Spectrumin, eli värien tutkiskelua luovien asioiden kautta. Maaliskuun väreinä ovat pinkki ja punainen.

Värit ovat muutenkin pohdituttaneet minua viime aikoina, joten tulee olemaan mielenkiintoista ottaa niitä käsittelyyn yksi kerrallaan. Ehkä siniseen ja/tai vihreään kuukauteen mennessä olen selvittänyt myös mikä siinä turkoosissa on niin omituista.

Vaaleanpunaista onkin jo valmiiksi puikoilla, puseroni on punainen, samoin silkkiset sohvatyynyn päälliset, joita pojat ovat vähän maistelleet. Pari punaista tilkkuakaan ei olisi pahitteeksi. Ehkä lisään valikoimaan viikonloppuna hiukan punaviiniäkin. Teemaväri ei ole lainkaan hassumpi idea...

Ei kommentteja: